همه چي ارومه


هرچی که تو دلمه

به نام ويادخداجونم سلام دوستاي عزيزم واي خيلي وقته كه اپ نكرده بودم امتحان داشتم يا بادوستام ميومدم وقت نميشد اپ كنم روزاكوتاهه وشباهم خستم حوصله ندارم لپ تاپمو ببرم فاز ديگه خوابگاهمون  كه به اينترنت وصل ميشه  دلم خيلي تنگ شده بود وقتي ميومدم ميديدم كسي هم نظر نميذاره به جز اقابشار مهربون وبامعرفت دپرس ميشدم حديث جونم كه درگير امنحاناش بود امشب كه اومدم خيلي خوشحال شدم هردووبم نظر داشت نميدونم چرا ادمااينقدر تغيير ميكنن بايه دوستم همون كه قبلا ازش ناليدم قبلنا خيلي باهم خوب بوديم بهترين دوستم بود ولي الان ازدلم رفته ودوستش ندارم يادوست صميمي دبيرستانم خيلي نامرد شدهو احوالي نميگيره در عوضش اونايي كه خيلي باهام صميمي نبودن همچين مهربون شدن ادم شاخ در مياره خداروشكر كه اين دفعه مشهدخيلي سخت نگذشت خداخيلي هوامو داره ميترسم كهنتونم شكرگذاروقدردان باشم با پريسا اينقدر خوب شدم بااينكه برنامش باهام فرق ميكنه  اما وقتي كه بيكاره باهميم و يامن بيكارم ميرم سر كلاساش امروزم تفسير رفتم سركلاسشون يه استاد سختگير دارن من كه از رو نميرم كلانظم كلاسشو بهم ميزنم اونم هي حرص ميخوره اينقد تذكر داد منم انگار نه انگار اخه درس كه نميداد راجع به ازدواج حرف ميزد من وپريساهم سركلاسش عكس ميگرفثيم وصداي دوربينم سكوت نداشت همچين صداميداد يابلوتوث بازي گوشي دوستمم صداميداد روي استاده تاثير گذاشتم 4دقيقه  وقت استراحت دادوگفت هركي ميخواد بره بيرون قراره دوشنبه هفته ديگه كلاسمونرم بريم موجهاي ابي 4شنبه هفته اينده هم ميرم خونمون يه دوستمم كه كرمان ميخونه بهم زنگ زد باهاش قرار گذاشتم برم پيشش وباهم بريم بيرون بعد باهم بريم بم واي دلم براي نخلهاي خرما يه ذره شده خداكنه همه چي همينجوري اروم باشه وارومتر بشه دوستتون دارم برام دعاكنيد كه از خداجونم دورنشم فعلا مواظب خودتون باشيد



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت22:11---20 تير 1392
تو هم مواظب خودت باش

بشار
ساعت9:19---3 دی 1390

سلام و صبح بخیر
چه خبر ؟ خوبی ؟ سلامتی ؟
دلتنگی تموم شد ؟
خیلی سخته ولی میگذره ...
نسیبه جان ممنون از نظرت ...
لوکس بلاگ بازهم محبت کرده و تقریبا نظرات دوستان رو تا ده روز قبل خونه تکانی کرده !!!
هر شب دعات میکنم و امیدوارم هفته ی خوبی رو با عشق و سلامتی شروع کنی ...
موفق باشی و دوستت دارم ...




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
دو شنبه 28 آذر 1390برچسب:, 20:46 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂